Pokud chcete čehokoliv dosáhnout, musíte si určit přesný a jasný cíl. To platí všude, ve sportu, škole, zaměstnání, kdekoliv. Pokud ale uvažujete o založení společností, platí to ještě víc. Vytvořím firmu a budu bohatý, není cíl, to je špatně.
Správný cíl je jedinečný
Mít dobře fungující firmu- to si dá za cíl skoro každý, Váš cíl by měl být jedinečný, měl by být na tolik specifický, že ho nikdo nebude mít stejný. Před založením společnosti si musíte udělat čas zvážit Vaše finanční možnosti, organizační schopnosti, stav trhu apod. a detailně si vypsat Vaše cíle. Za 2 roky bude mít moje firma 12 zaměstnanců, 7 z nich bude u výroby, 1 bude dohlížet na výrobu, 1 bude vyřizovat zakázky, 2 se budou starat o reklamu a propagaci firmy a 1 bude generálním ředitelem firmy. Takto by mohl vypadat cíl ohledně zaměstnanců, podobně si je potřeba určit cíle ohledně zisků, počtu zakázek atd.